2008年5月14日 星期三

清醒地存在

Now I am sober.

There is only the hangover, and the memory of love, and only the sorrow.

I yearn for happiness,I ask for help,I want mercy....

And my love says:

Look at me and hear me-

because I'm here just for "That".


現在我清醒了.

這裡只有那殘餘的愛的記憶,以及那份悲傷感.

我渴望著快樂,我乞求著幫助,我想要慈悲...

但我的愛卻說:

看著我,聽著我-

因為我只為"那",而在這裡.

沒有留言: