2008年8月4日 星期一

OH ! MUSIC OF LIFE~


噢!生命之歌~

I know not how thou singest,my master!
I ever listen in silent amazement.
The light of thy music illumines the world.
The life breath of thy music runs from sky to sky.
The holy stream of thy music
breaks through all stony obstacles and rushes on.
My heart longs to join in thy song,but vainly struggles for a voice.
I would speak, but speech breaks not into song,
and I cry out baffled.
Ah, thou hast made my heart captive
in the endless meshes of thy music, my master!

我不知道祢如何歌唱,我主!
我總在靜默的驚歎中...聆聽著.
祢音樂中地光亮,晃耀了這個世界.
祢音樂中地生命氣息,奔行暢遊在天際...
祢音樂中的神聖波流,
衝破一切堅硬岩石的障礙,並且湧奔而出.
我地心長久渴盼參與祢地歌唱,
卻徒然掙扎地發不出聲響.
我意欲說話,但言語破碎無法觸及歌曲,
因此我徒然掙扎哭喊.
啊~我主!祢以無盡的旋律之網
擄獲了我底心...

沒有留言: