2008年8月7日 星期四

PURE LIFE

純淨地生命

http://tw.myblog.yahoo.com/fullmoon-luckylife/article?mid=217&prev=218&next=215

Life of my life-

I shall ever try to keep my body pure,
knowing that thy living touch is upon all my limbs.

I shall ever try to keep all untruths out from my thoughts,
knowing that thou art that truth
which has kindled the light of reason in my mind.

I shall ever try to drive all evils away from my heart,
and keep my love in flower,
knowing that thou hast thy seat in the inmost shrine of my heart.

And it shall be my endeavour to reveal thee in my actions,
knowing it is thy power gives me strength to act.


我生命中的生命-

我將會試著保持我身軀的純淨,
因為我知曉祢以生命撫觸過我底四肢.

我將會試著持續把所有的虛妄不實,逐出我的思想,
因為我了解是祢的美好燃起了我胸中的真理燭光.

我將會試著驅走暗藏於心的一切邪念,
並且讓我地愛,如花一般地綻放,
因為我意會到祢端坐在我心最深之處地神聖殿堂.

並且這將使我的努力,去揭露祢的存在在我的行動之中,
因為我知道是祢的權能賜予我行動的力量.
相關重要文章請參閱~

沒有留言: